Thursday, February 7, 2013

Home » » Rezeki Awal Tahun 2013 :) Part 1

Rezeki Awal Tahun 2013 :) Part 1



1. Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana dengan Rahmat-Nya mengurniakan rezeki di awal tahun 2013.

2. Selain diberikan rezeki kesihatan yang baik, wang ringgit dan lain-lain, LB jinak kami Iep dan Iepy menghadiahkan 2ekor baby yang cute miute heheee buat masa ini. Harapnya 2 biji telur lagi menghadirkan baby LB lagi, mudah-mudahan.

3. Ini ialah batch yang ke-3 setelah direhatkan selama sebulan selepas batch yang sebelumnya. Agak produktif juga induk ini kerana tidak lama Nestbox diletakkan, x sampai 2 minggu dah bertelur semula. Inilah yang dinamakan Rezeki Awal Tahun 2013 :)

4. Pada waktu gambar ini diambil, jangkaan umur adalah dalam lingkungan 3-4 hari. Kita tunggu dan lihat warna apa yang akan keluar nanti. Jika ikut batch sebelum ini masing-masing warna hijau dan kuning.

5. Mudah-mudahan baby ini akan membesar dengan sihat dan cergas. Jika tiada halangan, baby ini akan dikeluarkan dari Nestbox bila umurnya mencapai 2 minggu untuk dihandfeed oleh kami heheee...


Best regards,

1 comment:

  1. fmp4 free vr videos - Videodl.cc
    fmp4 free vr videos. The best free vr video clips. Browse all youtube mp4 the best movies, tv shows, tv shows and TV shows of the day on videodl.cc.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...