Tuesday, March 13, 2012

Home » » My Lovely LB sudah ada Baby!! =)

My Lovely LB sudah ada Baby!! =)

Kelihatan 2 baby LB; umur 3-4 hari

Umur Lingkungan 5-6 hari

1. Saya berasa amat bersyukur kerana Lovebirds saya sudah berjaya menghasilkan telur seterusnya menetas dan mendapat 2 ekor baby daripada 3 biji telur.

2. Saya baru perasan kehadiran baby ini selepas kedua-duanya menetas lebih kurang 3-4 hari.

3. Maka, saya perlu pastikan kebersihan air minuman sentiasa terjamin. Selain daripada itu, makanan haruslah sentiasa mencukupi seperti roti, samabau, dedak emas10, kuaci dan sekali sekala sayuran.

4. Nampaknya tumbesaran baby ini amat pantas, tak lama lagi akan dipasangkan dengan Ring kaki yang pertama ADAM001 dan ADAM002 heheheee..

5. Jika anda nak tahu LB baby ini jenis apa, ehem-ehemm..tunggulah saya updates perkembangannya dari masa ke semasa. Yang pastinya bukan dari mutasi Peach Face :p Best regards,

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...